Monday 15 October 2012

October - Bulan Kualiti Audit

Bulan ini, saya nak kongsikan Pengalaman saya sebagai auditor dan beberapa hasil penyelidikan saya berkaitan kualiti audit.

Walaupun, saya drop penyelidikan phD saya bertajuk "effectiveness of Quality Audit" yang hampir 60-70% oleh kerana kesibukan menguruskan EFR Certification www.efrcertification.com  yang sudah masuk tahun ketiga beroperasi, di samping EFR Management www.efrmanagement.com yang sudah masuk tahun keenam beroperasi, saya RASA ada banyak hasil PENYELIDIKAN yang saya ingin kongsi.

Bermula dengan kajian literature" sehingga apakah isu-isu yang dihadapi dalam kualiti auditing. InsyaAllah.

Selamat membaca dan komen2 anda semua amat dihargai.

Salam dari Chu Lai, Vietnam



QHSE Preachers

Edly Ramly

1 comment:

  1. Bulan 10 dah nak habis... saya akan terus sharekan isu dan sample2 berkaitan audit... dari masa ke semasa

    ReplyDelete